Pāriet uz saturu

NETFLIX — ŠĪ IERĪCE/TELEVIZORS NAV NETFLIX MĀJSAIMNIECĪBAS DAĻA

Ja pierakstoties redzat ziņojumu [ŠĪ IERĪCE/TELEVIZORS NAV NETFLIX MĀJSAIMNIECĪBAS PARTNERIS],

Lai atgūtu piekļuvi savam kontam, veiciet tālāk norādītās darbības.

--

1. solis

Noklikšķiniet uz pogas “Es ceļoju” vai “Skatīties īslaicīgi”

❌Noklikšķiniet šeit, ja jūsu ierīcei NAV pogas “Es ceļoju” vai “Skatīties īslaicīgi”.




2. solis

Noklikšķiniet uz pogas "Sūtīt e-pastu"




3. solis

Dodieties uz https://box.orbix.buzz/mail un piesakieties, izmantojot norādītos e-pasta pieteikšanās vārdus.

4. solis

Noklikšķiniet uz pēdējā saņemtā e-pasta un noklikšķiniet uz pogas "Saņemt kodu" pašā e-pastā.



5. solis

Ievadiet četrciparu verifikācijas kodu savā televizorā vai ierīcē.

❓PALĪDZĪBA

Nē.

Šo apstiprinājumu var pieprasīt tikai vienu reizi 15 dienās.

Savā e-pastā.

Ja iegādājāties Netflix abonementu, jums vajadzēja saņemt Netflix kontu un papildu e-pasta pieteikšanās informāciju savā e-pastā.

Vienā ierīcē var pieprasīt 4 reizes 24 stundu laikā .

Ar mums var sazināties, pievienojoties mūsu Discord serverim un iesniedzot pieprasījumu, izmantojot tērzēšanas logu labajā pusē vai rakstot uz e-pastu pagalba@orbix.lt.