Bieži uzdotie jautājumi
Savienojumi
Konts
Ja rodas problēmas ar jūsu kontu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu pagalba@orbix.lt vai atverot pieteikumu mūsu Discord serverī , norādot savu pasūtījuma numuru un radušos problēmu.
Savu konta pieteikšanās informāciju saņemsiet uz e-pasta adresi, ko norādījāt pirkuma laikā.
Visbiežāk, pasūtot kontu mūsu vietnē, jūs to saņemsiet 2 stundu laikā.
Maksimālais konta saņemšanas laiks ir 24 stundas no iegādes brīža.
Dažreiz e-pasts ar konta pieteikšanās datiem nonāk surogātpasta mapē.
Ja joprojām nevarat atrast savu kontu savā e-pastā, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu pagalba@orbix.lt vai atverot pieteikumu mūsu Discord serverī , norādot savu pasūtījuma numuru un radušos problēmu.
Visi spēļu kontu e-pasti ir reģistrēti privātos domēnos. Šī iemesla dēļ jums ir jāpieslēdzas savam e-pastam, izmantojot pieteikšanās e-pastā norādīto e-pasta saiti, nevis Gmail.
Abonementi
Jūsu Spotify pieteikšanās dati tiek izmantoti abonementa aktivizēšanai; pēc pasūtījuma pabeigšanas pieteikšanās dati tiek dzēsti un nekur netiek saglabāti.
Visi maksājumi mūsu tīmekļa vietnē ir vienreizēji un netiek atjaunoti pēc mēneša. Ja vēlaties pagarināt abonementu par vēl vienu mēnesi, jums ir jāveic atkārtots pasūtījums.
Citi
ORBIX.LV tīmekļa vietnē mēs pieņemam maksājumus ar bankas pārskaitījumiem, Paypal, Visa un Mastercard kartēm.
Iepērkoties mūsu Discord serverī, var norēķināties tikai ar Maxima maksājuma metodi.
Ar mums var sazināties, pievienojoties mūsu Discord serverim un iesniedzot pieprasījumu, izmantojot tērzēšanas logu labajā pusē vai rakstot uz e-pastu pagalba@orbix.lt.